Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 7
Pokaż wszystkie komentarzeSpokojnie, czytelnik ma trochę racji i troche jej nie ma. W mechanice zawsze tak jest że jak coś jest starsze to musi podlegać zmęczeniu materiału i jest bardziej podatne na awarię. Z drugiej strony japońskie silniki w ostantich 20 latach sa na prawde niezniszczalne. Gixxery 1000 robią po 150 tysiecy km przebiegu z palcem w nosie. W Holandii gdzie kiedys mieszkalem bardzo popularna jest seria No budget cup gdzie jezdzą rózne starocie i jakoś nic nie wybucha.
OdpowiedzOczywiscie ,tylko Holandia to inny wymiar techniczny.Co trafa do Polandii???Tylko szrot z zachodu..W Polandii kręci się liczniki ,olej wymienia jak sie przypomni,a pytanie mechanika w serwisie to..na sprzedaż czy dla siebie..??? Np .Suzuki 600 1999,2000 ,a o tych rocznikach mowa potrzebowała wymiany podkładek spręzyn zaworowych co 800 km przy uzyciu kitu sportowego,lub w przypadku seryjnym wymiana co każde rozpięcie zaworów!!! inaczej zawory sie wypinały. Pewnie w Holandii nikt z tym nie dyskutował tylko sie zastosował,a czy wyobrażasz sobie Tego Polskiego" Daniego" który czyta rachunek za części.Predzej sie posr...a i poobraża wszystkich na około niż to zaakceptuje.:D
Odpowiedz